Moppe tur med Amanda

Fy fabian vad jag fryser fingrarna av mig nu. Åkte en sväng till havet och kollade lite. Var lite oroliga om vi tog oss hem sen eftersom det visade inte så mycket bensin när moppen stod still, men oron lättade när vi började köra då vi såg hur mätaren steg (y). Så nu tänker jag gå och skölja mina stackars små röda händer i varmvatten så jag slipper vara stel som glasspinnar i dom ><. Nere vid havet så upptäckte Amanda en fin svan som stod och sov eller vad den gjorde i vattnet så jag flera kort och gick närmre och närme den, tillslut så började den fälla ut vingarna så jag och Amadna sprang iväg för vi trodde att den skulle gå till attack x).


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

hahah usch fåglar är läskig :p

2009-04-20 @ 22:17:29
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0