Mammas saker

Sitter fortfarande hos pappa. Vi har inte hunnit blivit klar med sakerna än så vi ska fortsätta strax bara dom andra har ätit klart. For ju in till stan idag och skulle hämta nå papper angående passet. Men då kunde jag ju göra det då så nu är det gjort. Ska bara hämtas sen. Kickan och Killen är ju här hos pappa så jag får ju aldrig nog av dom när jag är här.
Jag saknar och längtar efter dom hela tiden. Mina små ögonstenar :') ♥

Jag har ätit godis varje dag nu under påsk. Sen när jag kommer hem så lär jag nog få mer godis då å. Så jag ska baskemig ut och gå på min lediga tid då jag inte har nå skolarbeten eller om ska träffa någon. Känner mig som en köttbulle..
Ha en skön kväll. För det ska jag ha. Ska ju då allt träffa Malin :) ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

wooohooo :D<3

2009-04-14 @ 21:57:21
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0