Malin har åkt :/

Åkte till Sundsvall och skickade tungt iväg Malin på tåget till Ånge - Östersund. Vem ska jag nu sitta och nöta Curtan med nurå? fuck.. Nu ska jag städa upp efter oss. Det var inte så lätt att hålla det fint när hon var här eftersom vi hade så trångt, luftmadrassen hon sov på var uppblåst. Det vart ju så tomt här sen hon åkte. Malin, jag saknar dig redan. Kom tillbaka hit till mig igen. <3



Ska hoppa in i duschen sen och kolla på tv tror jag. Är det når bra eller? om inte så får jag sitta här.

Jag kan inte vänta med att köpa min jeans jacka, ska köpa den så fort jag kommer till stan, när det nu än blir..
Ska röjja upp lite här nu innan jag hoppar in i duschen. Hejdå ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

jag saknar dig med

<333333333

2009-04-19 @ 22:59:12
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0