Livets utveckling = Evolution

Nyss gjort mitt no prov, Livets utveckling. Läste inte Marias mejl så noga så jag såg inte vilken dag eller tid provet skulle in så jag trodde det var ganska lugnt. Så jag sitter och pratar med Sofie på msn och klockan var 16:40, hon frågade om jag hade gjort provet. Så sen sa hon att det ska vara inlämnat kl 17:00 (som stod i mejlet). Så panik satt jag och fyllde i frågorna. 17:4 var jag klar, så nu är det gjort. Det snabbaste provet jag någonsin gjort kan man säga XD. Tack Sofie för att du påminnde mig, Puh x).

Nä nu ska jag fixa ihop mina gympakläder och sedan sticka iväg till Harmånger med Amanda och Sandra då vi tränar. Men inte alldeles än.

/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0