Jacuzzi

Gud vad skönt! Jag och Malin har nyss badat jacuzzi i en timma ungefär. Det passade bra efter våran långa promenad. Hela jag ser ut som ett russin nu ><. Malin är i duschen och jag sitter här och lyssnar på Westlife. När Malin är klar så ska vi ner och rosta oss ett par mackor och äta kiwi. Väldigt mycket mys ska hon och jag ha :)

Haha, hela dagen har jag lekt eller vad man ska säga med min nya mobil. Jag är så jävla glad över den. Ni kanske förstår vad jag menar?
Men nu ska jag kolla runt lite på datorn och hoppas på att Malin snart blir klar i duschen så vi får gå ner och fika. Min mage kurrar ><. Hoppas ni har en lika bra kväll som vi har ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0