I Gnarp

Yes, nu har jag fått min mobil. Jag trodde att jag skulle få en blå men jag fick en rosa som jag ville ha :D. Är hemma i Gnarp nu med Malin. Vi glömde ju att kolla på Andra avenyn igår så vi får kolla på det strax efter maten med uppladdat av påskägg jag fått av Annmarie och Bosse. Senare ikväll ska vi ut och gå en låååååång runda så vi kan gå av oss det mesta godiset vi ätit och ska till och äta. Får ju så dåligt samvete för att jag äter så mycket godis, eller att jag har ätit så mycket nu under påsk. Jag har ju fått 4 påskägg med massor av godis så det kan jag ju inte bara släga. Haha..

Men nu har jag inte så mycket att skriva om. Nu ska jag gå och vara social med Malin och äta godis ;)
Ha det bra ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Mikka

Du måste ha ont i magen eller nått ;D Du kunde ju skicka lite godis till mig för jag har kanppt fått nå ja e :D Älskar dig <3

2009-04-15 @ 19:09:46
Postat av: malin jönsson

men nu va godiset nästan slut !:p

2009-04-15 @ 20:37:47
URL: http://malinjnsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0