Härlig dag!

Gick och hyrde mig en film som heter Wedding Crashers. Gick sen en liten runda i Gnarp med Amanda och sen gick jag hem och lagade mig lite mat. Haha, jag borde få pris som bästa matlagaren. Makaronerna kokade över och jag brände köttbullarna. Tänkte jag ville ha sky i stekpannan så jag häller såklart i lite vatten så vips vart det ett stort rökmoln inomhus. Åh herre min jesus vad fult det måste sett ut. Jag kollade sen på filmen och den var bra, rolig var den. Amanda kom sen över till mig och vi gick sedan till Sandra. Vi gick ännu en gång runt i Gnarp och sen satte vi oss utan för Ica. Sandra skulle sen hem och spela fotboll och jag å Amanda gick hem till mig. Hon gick hem för en timma sen så jag ska snart lägga mig och sova om jag inte ska kolla på talang 2009 på datorn. Somnade ju till det igår ju. Men men. Det var ju härligt varmt ute idag så det ska ju bli samma väder imorgon. Jag häver igen persiennerna så det slipper bli så äckligt varmt på morgonen.

Godnatt allesammans. Kramar ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0