Fotografering

Om ni inte visste så älskar jag att fotografera, fast mest natur bilder osv. Jag vill bli fotograf när jag blir större fast det vill jag ha som sido jobb. Jag och Malin var ut och fotade idag några bilder, men jag fotade med min mobil kamera. Lägger upp 2 bilder här på bloggen.



En bild på Malin :)


Och en annan fin bild. Nu är det så lite snö ute så sommaren är verkligen verkligen snart här.
Men jag vill ju inte sluta på Backens. Trivs ju som fisken i sjön där. Aldrig har jag gått i en sån bra klass eller haft så otroligt bra lärare. Har fått så otroligt många och underbara vänner som funnits för mig. Hoppas vi kommer att hålla kontakten även fast vi kommer gå på olika gymnasier.

Men nu ska jag och Malin gå ner och hämta upp våran iskalla cola och äta upp våran godispåse vi köpte idag (a). Nu fan är det här det sista godiset jag äter på lääääänge!

Ha det så bra. puss puss ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0