Jag vet!

Usch, önskar att jag slapp må så här. Vissa är jag inte på humör osv som idag. Har gått och tänkt på allt som varit och funderat en massa om jag hade gjort så, vad hade hänt då? och var det verkligen så? Jag har funderat hur mycket som helst och jag vet vem du är. Vad du är ute efter och vilket hjärta du har. Du ljuger, du sviker och du är tamefan en stor jävla idiot som du tror att du kan få oss vart fan du vill. Jag vet vad du gjorde och jag vet vad du gjort. Ett halv år har gått och nu har du startat en ny ''lek'' ? Så liksom vi fanns inte någonstanns hos dig? Vi var väl bara en plåga hos dig, inte sant? Så som du behandlat och betett dig mot oss. Du tror inte att jag fattar vad du håller på med. Att du fick oss att tro att du var en helt annan, du låtsades bara för att du skulle få det du ville. Du sa att den skulle bort men den finns ju för i helvete kvar. Jag har ju för fan sett den, och hur tror du det känns för mig? Jag hoppas att jag aldrig mer får se dig. Det är som att få kniven i magen. Det var en tid som jag verkligen tyckte om dig, men nu är du som luft för mig. Det är du själv som ställt till ALLT ALLT ALLT ALLT!
Skulle du fått läsa det här så skulle du veta direkt vem du är, gör du inte det så dra åt helvete!
Det är självklart inte min älskade mamma jag menar.

Ville bara få ut det, skriva av mig.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: B3tty med internets snyggaste blogg

Vem är det som du skriver om?

2009-04-27 @ 16:42:38
URL: http://b3tty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0