Blogg under ombyggnad!

Moster Elisabeth hjälper mig att fixa lite färger och en ny logga. Det är tyvärr inte klart än och hon kunde inte fortsätta mer ikväll, så det blir nog någon annan dag. Iallafall så var jag ut och gick med Olivia, vi gick bort till Sandra Sundberg och fortsatte långt in mot hoppskogen. Vi pratade, skuttade och hade allmänt trevligt och kul. Sen vände vi och Sandra gick hem till sig, jag och Olivia verkligen frös så vi skyndade oss vidare hemåt. Vi båda skrek till, det var en padda på backen >< hahaha omg. Tillslut så kom jag hem. Jag har jätte ont i fötterna nu :<. Ska tvätta ansiktet om jag orkar och sen ska jag skriva träningsrapport. Och tillslut ska jag sova. Ann-Marie och Bosse åker ju iväg tidigt på morgonen imorgon och är borta till 4-5. Fest hemma hos mig! Haha nejdå, men jag får sova ut och inte behöva vakna att Ann-Marie kommer in och frågar om jag är vaken eller lämnar någon tvätt. Nu ska jag få sova vilket jag verkligen behöver. Huga.. Nä nu ska jag dra mig mot badrummet utan att slammra och väcka hela kåken. Vilket jag kan vara expert på.

Godnatt. Puss! ♥
/Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Haha mördarpaddan...

2009-04-25 @ 01:18:05
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0