9 April

Sitter här nu och ljudet funkar nu på datorn. Var tvungen att sluta tidigare från syslöjden (y) idag för jag har lite bråttomt för jag ska med tåget om 2 timmar. Ska hinna packa klart och sen ska vi åka. Tänkte jag skulle hinna skriva ett blogginlägg innan jag åker. Förmodligen blir det inte så mkt blogg hos momma. Hennes dator har ju som sagt virus så den ska helst inte användas. Fick tillbaka min uppsats om slipsen idag. Fick G+ så det är bra.
Mobilen kom inte idag ): så det skulle inte förvåna mig om den kommer imorgon när jag inte är hemma. Nej men nu ska jag packa vidare och göra mig klar så jag inte glömmer nåt.

Ha en bra dag. Puss ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0