8 April

Dagen började med en försovning. Somnade om när Annmarie var in och väckte mig. Drömde att jag åkte till Spanien och en massa grunks. Orkar igentligen inte skriva blgg just nu. Det har varit ett tung dag för mig och säkert för fler. Vi skulle lyssna på en tjej som berättade hur sin uppväxt var och vad hon har varit med om. Fan vad jag kände igen mig i det mesta hon sa. Kunde inte hålla emot gråten så det kom. Amanda, Nina och Sofie, tack för ni finns, ni värmer jätte mycket. Gick sen upp och pratade med hon som föreläste för oss och jag sa att hon var jätte bra osv.

Missade no provet idag, så vi ska få göra det på datorn istället. Maria ska skicka via email. Men nu orkar jag inte sitta här, ska antingen lägga mig eller lägga mig i soffan och kolla på tv.

Smsa med mig. ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0