6 April

Nu är det bara 3 månader kvar tills jag fyller 16. Fy vad jag längtar. Det är så mycket som jag önskar mig, jag kommer nog inte få allt jag vill ha. Men ialllafall idag nurå så var jag i skolan. Eftersom inne skolan var lite nerkladdad av blyertssträck och en massa klotter så fick vidå allt ta och skrubba bort det. Men det gick inge vidare så vi gav upp efter en liten stund. Vi hade även provet idag. Hoppas att det gick bra nurå vilket det kändes, men man vet aldrig. Sista lektionen hade vi No. Skulle plugga nu när jag kom hem från skolan till No provet. Och när jag höll på att damsuga igår inne på mitt rum så plockade jag ihop allt i samma bok och den boken tog jag med till skolan idag utan ens att tänka på att jag hade papperet där i. Fan oxå, jag har inte ens kollat på papperen än. Så jag antar väl att jag är ledig idag då så får jag verkligen plugga imorgon. Jag ska oxå ut och gå med söta Olivia imorgon. Det kommer att bli mysigt. 


Jag bjuder på bilden, även fast jag ser knepig ut.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

såklart det blir mysigt :D<3

2009-04-06 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0