5 April

Skit väder idag. 1 till 0 + idag och inte alls nån sol idag ): Hoppas jag överlever denna dag.
Har inte alls nå planer för idag. Blir väl tv och plugga som satan. Jo jag måste städa rummet också, det ser ut som ett bombnedslag.
Usch vad det suger att inte ha nå mycket pengar. Men jag måste lägga undan till Spanien om jag ska kunna shoppa där. Jag måste köpa balklänning, skor och avslutningskläder. Så det får inte bli nå onödigt köp fram tills dess. Jo jag måste ju ha yran biljetter och eventuellt till gatufesten. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, måste snålas!

Men nu ska jag ta och göra lite nytta så man vågar komma in i mitt rum. Okej.. Så farligt är det faktiskt inte x)

Ha en bra dag. pussar  ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0