30 April

Var hos Sandra med Amanda och bakade brownies. Gott var det dom 2 första bitarna sen vart det för mycket. Mycket skratt var det. Kom hem vid 11 för jag var jätte trött, så jag orkade inte skriva blogg igår kväll. Ann-Marie kom in och trodde att jag skulle till skolan så halv 7 imorse kommer hon och väcker mig, innan jag ens hann öppna munnen så kommer ju Bosse och säger att jag är ju ledig. Sov så skönt i natt, somnade med musiken i öronen, fattar inte att jag inte vaknade för det är ju en del skrik musik jag har men jag sov så gott. Snart ska jag gå till frissan och klippa mig, hoppas att det blir bra. Sist jag klippte mig var några dagar innan mammas begravning, och det var i September förra året. Pratade även med moster Elisabeth igår, hon berättade att mommas operation gick jätte bra så nu får vi hoppas på att hon piggnar till så jag kan komma upp till henne i Östersund.

Ikväll ska jag, Sandra och Amanda ner till stranden och grilla korv. Fy vad mysigt det kommer att bli. Kameran laddar nu för fullt så det blir mycket bilder. Filtar och snacks följer med. Läängtar!

Ha en bra dag.
/ Jessica ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0