29 April

Åh vilken härlig dag. Började med svenskengelska och jag hade inget att göra så jag satt mest med Nina och Cicci. Fast jag gick till Gunilla efter ett tag och fick en text jag skulle läsa. Hade sen idrott. Oskar och Oliver skulle leda lektionen idag, rund badminton och spökboll. Själv älskar jag badminton och kom även till final med Patrik :). No sen och tillslut Svenska i en halvtimma. Fick ledigt resten eftersom Sara och Maria skulle iväg till Bergsjö. Satt ute med mina pinglor i solen ett tag och lyssnade på musik, vi gick in efter ett tag för det blåser kallt.



Nu sitter jag och hoppas på att dom ropar '' nu är det mat''. Jag är jätte hungrig och har inte ätit sen frukosten typ. Lunchen var inte alls god så jag åt potatis och sky + 2 hårdbrömackor. Jo och en banan hos Birgitta, jätte goda!
Sen idag så ska jag gå till Sandra med Amanda för vi ska baka. Och lite senare ikväll så ska jag ut och gå med Olivia. Wiho.

Nä nu ropar dom äntligen. Hihi,
Hörs sen ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0