28 April

Jag som skulle lägga mig och sova tidigt igår, ligger och smsar med Amanda och helt plötligt kommer det en mal som smitit in från fönstret. Själv flyger jag upp ur sängen och snappar snabbt åt mig ett häfte om gymnasium. Hela jakten på den där snuskiga saken höll på till kvart i elva då jag äntligen kunde somna. Imorse var jag jätte trött, fan för den där malen, dom borde inte finnas. Engelska första timman, men jag gick till Mariana och pratade. Skönt att få prata av sig lite. Hade matte med Olivia sen, Åsa var på bad med 8orna så vi hade Hasse istället, för min och Olivias del vart det inte så mycket jobb. Stackars Olivia som fick sitta och förklara hur man räknade ut om och om igen för mig, själv var jag så trögfattad. Hon var ju hon så rolig, vi satt och pratade om att Robert Pattinson var ful, men Olivia protesterade såklart.
Olivia - Jag har faktiskt skickad sex brev till honom.
Jag - öööhm, okeej. Det där kan misstolkas
Båda - HAHAHA.
Du är så söt Olivia.

Sen hade vi syslöjd. Jag har kommit igång med mitt tublinne jag ska sy.
Nämen nu kom Ann-Marie upp och sa att det var mat, så jag får väl så lov att gå ner och äta nu snart.
Oj, håller på att glömma.. Det är ju Andra Avenyn ikväll, men det kollar jag på efter jag ätit på datorn för ikväll hinner jag inte, jag ska på aerobics med Amanda och Sandra.

Ha det bra, kram
/ Jessica ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Amen gud jag skrattade så jag började gråta nästan när jag läste det, fyfan vad fult det var ! xD Awesome att få spendera lite tid med dig idag iaf sweetie :D

2009-04-28 @ 15:41:14
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0