27 April

Vid halv 6- 6 i morse så låg jag vaken och lyssnade på fiskmåsarna som var utan för mitt fönster och skrek. Hade ju fönstret öppet å allt så jag fick gå och stänga det om jag skulle kunna somna om vilket jag gjorde sedan. I skolan idag så hade vi 3 pass so, den sista 20 minutrarna så fick vi gå ut på en liten promenad, haha skönt må jag säga och sen sista timman hade vi no, vi svarade bara på några frågor tills vi slutade.
När jag och Amanda skulle säga hejdå så råkade jag säga Godnatt. Haha, det blir nog snart det för mig eftersom jag är så himla trött. Jag har inga planer för idag. Blir nog tv eller att jag sitter här.
Om en månad så är jag i Spanien. Fy faro vad jag längtar :D
Nä nu ska jag läsa mina favorit bloggar.

Hörs senare, kramar
/ Jessica ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: amanda

hahaha godnatt så klockren! :'D

Man ska hata fiskmåsar, dom är hemska o:

<3

2009-04-27 @ 19:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0