25 April

Ann-Marie kom in till mig vid 7 imorse tror jag klockan var. Hon skulle in och hämta ett täcke i förådet breve mitt rum. Så självklart vaknade jag och hade lite problem med att somna om men somnade tillslut. Solen stekte in i mitt fönster så det var hur jävla varmt som helst. Vaknade vid 10 och kollade graderna. Jag trodde nästan inte mina ögon när det var 24 och t.o.m nästan 25 grader ute. Så jag slängde på mig något lätt, gick ner och åt frukost och sen gick jag ut och satte mig i 20 min i solen. Det var för mycket flugor och kryp omkring mig så jag tappade suget att sitta kvar. Senare så jag följa med på en promenad med Amanda, jag ska nog köpa en glass med. Mums!

Ha en bra dag people, kramar ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0