24 April = Grattis Malin :D

Det första jag vill säga är grattis till Malin som fyller hela 16 bast idag :D. Hoppas du får dig en riktigt bra födelsedag och en massa fina presenter :).

Denna dag har varit jätte bra! Bosse kom in halv 6  och väckte mig (han hade tagit fel på tiden), själv så visste inte jag det så jag låg kvar lite och snoozade några minuter som jag alltid brukar göra tills jag hör Bosse komma upp och närmar sig min dörr då jag sätter mig upp och låtsas leta mina kläder. Bosse kommer in och säger "nämen, klockan är bara halv 6. Jag tog fel på klockan " så jag ba "åååååååh" och lägger mig igen och somnar på direkten.
 Började med teknik. Vi har börjat bygga på våra bilar osv, sen skulle hela skolan till Bergsjö för att kolla på någon musikalteater. Den var inte så bra och jag var så jävla trött så jag höll på att somna på bussen dit och på teatern. Sista lektionen hade vi svensk engelska, jag har äntligen blivit klar med min uppsats om rengöringsmedel så nu kan vi säga hej till mitt VG jag får i hemkunskap :D. Gick dom sista 20 minutrarna till skolsyster, mest bara för att få tablett för jag hade så ont i huvudet. Men jag blev kvar där ända tills vi slutade, lite längre än det och bara pratae av mig. Så skönt! Sen var det bara att åka hem med skolbussen och äta och sedan gå till den andra bussen som sedan förde mig Amanda, Sandra och Diana till Sundsvall. Jag och Sandra hade så jävla kul, vi satt och knäppte kort på allt och alla vi såg på vägen in. Vi kollade på Gina och jag provade den billigare jeans jackan. Den var oxå fin men inte lika fin som det andra, jag skulle tänka lite på det och vi gick vidare till Cubus där min älskling hängde. Hittade den inte först, eller det fanns bara en kvar mitt framför ögonen på mig när jag står och letar med gråten i halsen att den inte var kvar. Rätt storlek och allt. + att det var 30% billigare på alla varor, den skulle igentligen kosta 400 kr men jag fick 2 BHar och jackan för så mycket. Snacka om fynd. Jag köpte även en mascara och ett  par pilot brillor
.

Nu är jag hemma och har fortfarande på mig min jacka, ååh vad jag inte vill ta av mig den. Helt besatt av den och som Ted sa: " så du hittade ditt livs kärlek på stan durå ". Haha, precis så är det ju :'D.

Nej nu ska jag höra med Olivia om vi skulle göra nåt ikväll eller om vi inte ska, själv är jag så jävla trött och kan somna när som helst men jag vill träffa sötisen, det var ju länge sen vi var med varandra :<.

Tack för en sån förjävla rolig dag mina flickor, <3

Här vi tog en liten paus från shoppingen och smaskade i oss en varsinn Ben & Jerry's glass. Första gången för mig jag åt det så det var kul att få prova något nytt. ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Diana

Nemas problemas, hade skitkul! :))

2009-04-24 @ 20:57:19
URL: http://dianaschavon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0