23 April

Vilken dag jag haft. Började med Engelska i 40 min och sen Nationella i matte. Jag trodde verkligen inte att jag skulle klara det men Åsa hade kollat på mitt prov och sa att jag var en av dom bästa som gjort. Fatta vad glad man blir då :D. Sen hade vi syslöjd i 2 pass. Jag tänkte börja sy ett par rosa siden tennisshorts, men mallen var helt försvunnen. Vi letade över allt men hittade den inte. Så jag fick måla upp en skiss på ett tublinne jag ska sy. Hoppas att det kommer att bli bra så jag kan använda den, jag är inte så bra på att sy och göra fint ><.

Somnade ju sent igår. Tiden bara for iväg och kl 11 satt jag här och inte hade fixat håret eller borstat tänderna osv än. Men faktistk så var jag inte så trött imorse som tur var. Nu ska jag packa ihop lite träningskläder och skriva lite träningsrapport som skulle lämnats in i 7an. Faktiskt så hade jag gjort hälften på min förra men tappade bort den när jag städade. Haha låter konstigt men jag tror jag slängde den. Ikväll är det ju aerobics så det blir med Amanda och Sandra, och kul ska vi ha.

/ Jessica♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0