21 April

SItter här och smaskar på en banan, ska strax äta för jag är svin hungrig. Dagens lunch på skolan var ingen hit så jag åt en potatis och 2 mackor. Köpte senare en youghurt som mättade mig för stunden just då. Men iallafall när jag kom av bussen så gick jag till frissan och beställde tid, nästa torsdag kl 2. Som tur så är vi ju lediga både torsdag och fredag så om det skulle bli misslyckat så har jag hela helgen på mig att hitta nån ny uppsättning så det inte syns.

Senare så följer jag med Sandra på Aerobics i Harmånger. Nu jävlar ska jag ge gärnet. Önska mig lycka till! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

vadå lediga? :O hur ska du klippa dig? :)<3

2009-04-21 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0