20 April

Kom nyss hem från skolan. Vi har inte gjort nåt speciellt på skolan heller. Vi fick gå en tipsrunda och kolla på en massa film hela dagen. På lunchen idag var Amanda så himla rolig "det smakar Sandra" hahah. XD. Nu ska jag väl vika in lite tvätt och sen klär jag på mig lite tjockare kläder för jag ska nämnligen ut och åka moppe med Amanda. Hon ska skjutsa mig, hur det nu än kommer att gå.. x). Vi kör nog ner till havet så jag tar med mig kameran och fotar 8). Längtar tills jag tar mitt moppe kort, då jävlar ska jag köra.

Ha det gött ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: amanda

hahaha fan vad kul det var XD dålig humor 8D <3

2009-04-21 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0