2 April

Fy fan, höll på att missa bussen imorse. Klev ju upp 7 imorse, sen gick och sminkade mig. Jag tänkte att det bara gått 20 min så jag tog god tid på mig. Sen när jag kommer ut och kollar på klockan så är den 07:37. Jag som brukar gå när klockan är 07:32. Så jag fick ju springa ner men då kommer ju Annmarie och skulle krångla till det ännu mer. Men jag hann precis till bussen. När vi kom till skolan så fick vi gå till sal 40 och fick frukost där. Sen började proven. Vi fick ett häfte med en massa frågor och texter man skulle läsa och så, det var jätte tjocka häften. Sen fick vi pizza till lunch, faktiskt inte så gott men det gick ner. Jag Sandra och Diana skulle göra nå data prov oxå och tillslut så fick vi tårta i caféterian. Men jag som inte är så förtjust i tårta fick glass istället.  Jo juste, tidningen var där oxå så dom frågade en massa och tog kort.

Imorgon blir det ingen skola. Det har sprängts i huvudet hela dagen, svettats och frysit för det mesta. Så jag ska väl snart gå och sova lite, jag är hur trött som helst.

Puss & Kramar
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0