19 April

Godmorgon. Vaknade 10 och kunde inte somna om. Hade ställt klockan på 11 för jag tänkte eftersom vi somnade sent igår vid 4 halv 5 tiden så skulle vi kliva upp tidigt på morgonen, vi vill kunna somna ikväll för det är ju skola imorgon. Malin ligger fortfarande och sover så jag får väl skriva lite blogg och kolla runt lite på internet. Hon åker hem igen ikväll och det kommer nog dröja jättttte länge tills jag får träffa henne igen. Jag kanske inte åker till Brunflo på fredag. Och momma läggs in på sjukhus för hon ska operera sin fot så hon kommer ligga där inne ett tag. Well, vå får se hur det blir.
Nu vaknade Malin.. Tror jag. Hoppas jag kan får upp henne så vi kan gå ner och äta frukost, min mage kurrar.
Undra vad jag och Malin ska hitta på idag innan hon far hem...? ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0