10 April

Så mycket som jag kan skriva men jag gör en kort samanfattning. Idag har jag hjälpt till att flyttat på alla mammas grejer från mommas garage hem till pappa. Har varit väldigt sur och nere idag, jag blir bara så less. Men iallafall så efter vi vart klar med att flytta på sakerna så åkte vi till mammas gravoch tände ljus, innan det så svängd vi in till gammelmomma och sa hej. Vi skulle sedan äta någon stans men alla ställena var stängda. Det enda stället som ´var öppet var på kinaresturang, vi köpte hem mat. Nu sitter jag hos pappa och ska snart följa med dom på kalas till farbror Pelle och kusinerna.

Jag kan inte skriva så mycket blogg nu i veckan. Momma har ju virus på datorn.
Så närjag är hos pappa så får jag låna en dator och skriva några rader.

Ha ett bra påsklov!  ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0