1 April

Första april idag, det betyder att man får luras ;) Själv har jag inte blivit lurad.. Vad jag vet, och jag har inte lurat andra heller. Hade liksom inget jag kunde luras om heller så jag låter bli. Idag har det väl varit en helt ok dag om man bortser att jag har feber men det ska jag förtränga. Blev iallafall klar med min slöjduppsats om slipsar idag, så jag är väldigt stolt och glad över mig. 6 + grader imorse och hela dagen har det varit 8 +. Fy vad skönt det är. Hoppas att det kan hålla det här fina vädret nu så all snö försvinner så sommaren kan komma snart.

Imorgon får jag sova länge. Vi får ju fika på skolan imorgon vi som ska göra dom där PISA proven så jag slipper äta frukost hemma och det betyder att jag får sovmorgon. Funderar på om jag ens ska sminka mig imorgon, jag ska ju endån sitta inne i ett klassrum hela jävla dagen och skriva prov. Aja det får vi se.
Jag ska ladda batterierna till kameran så jag kan gå ut och gå och samtidigt fotografera. Men det blir nog ingen lång runda eftersom jag ska duscha och sen kolla på rent hus ikväll.


 / Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0